[gravityform id=”6″ title=”false” description=”false”]

Se de nyeste indlæg her

Pasta med fetaost, tomat og kylling
Mad

Kulhydrater pr. portion: 56 gramFibre pr. portion: 8 gram Dette er et af internettets store middagshits – pasta med bagt feta – men på en lidt anden måde. Her er retten lavet med fuldkornspasta for at få rigeligt med kostfibre – og masser af tomater for at få en solid

Læs mere
MR-undersøgelsen
Læsernes historier

Tanken slog mig, sidst jeg var til MR-scanning og skulle have taget billeder af begge skuldre, der aldrig bliver helt gode. Man gennemgår en masse spørgsmål, og hver gang svarer jeg det samme: “Jo da, jeg har en insulinpumpe med sensor og ved, at begge dele skal af, inden jeg

Læs mere
Hjerneblødning
Læsernes historier

“Hold ud, du må ikke kaste op i Region Skånes bil, Josefin,” siger jeg til mig selv.  Så bliver alting sort, og mere end et døgn senere vågner jeg op i en ukendt seng.  Hvor er jeg, og hvorfor har jeg kun ét stykke tøj på, som jeg kan genkende,

Læs mere
Jeg rejser alene
Læsernes historier

At rejse alene, når jeg flyver, er lidt utrygt. Der er kun fremmede omkring mig, og min diabetes skal ofte passes ekstra meget, så jeg ikke får lavt blodsukker. Sidste weekend var jeg sydpå for at deltage i et arrangement. Jeg rejste alene. Der er altid mange ting, jeg skal

Læs mere
Grove scones med græskarkerner og tranebær
Mad

Kulhydrater pr. portion: 13 gramFibre pr. portion: 3 gram Redningen, når man indser, at man ikke har noget brød til pålægget i huset. Saftige, fiberrige scones med ekstra smag og god konsistens fra frø og tørrede bær! De er rigtig gode bare med smør og skæreost. LÆS OGSÅ: Fem tips,

Læs mere
Træn hele kroppen!
Læsernes historier

Er der noget, vi ønsker, når vi træner, er det, at træningen er effektiv og har den ønskede effekt. Uanset hvilket mål du måtte have med træningen, er der ingen tvivl om, at den mest effektive træning er den, hvor du får brugt så meget af kroppen som muligt. Ud

Læs mere
SHARE

Nyhedsbrev