Tips og Tricks om mad

Saftige, sukkerfri kanelsnegle
Diabetes opskrifterMad

Kulhydrater pr. snegl: 19 gramFibre pr. snegl: 2 gram Jeg tror endnu ikke, at jeg har mødt et menneske, der ikke kan lide de lækre kanelsnegle – og det kan jeg godt forstå! For mig er kanelsnegle næsten den bedste slags gærkage, og ofte laver jeg en lidt sundere udgave,

Læs mere
Torskefad med fennikel, sommerkål og kapers
Diabetes opskrifterMad

Kulhydrater (hele retten): 17 g Fiber: 7 g Dette torskefad med fennikel, sommerkål og kapers er super hverdagsmad. Proteinrig, fiberrig og med et lavt indhold af kulhydrater. Og derudover smager retten selvfølgelig også rigtig godt! Den er god alene eller med fuldkornsris, quinoa, godt brød eller en salat til. PRØV

Læs mere
Fetacreme med bagte rodfrugter
Diabetes opskrifterMad

Kulhydrater (hele retten): 23 gramFiber: 9 gram Har du smagt fetacreme før? Dette er et tilbehør, du ikke vidste, du ville elske! Denne lille ret er perfekt som ekstra tilbehør til det meste. Fantastisk tilbehør til kød, fisk, salater og grillmad eller som en simpel ret i sig selv, helst

Læs mere
Opskrift på spinatvafler
Mad

Kulhydrater pr. vaffel: 21 gram Heraf fibre: 3,7 gram Har du lyst til en rigtig god morgenmad i weekenden eller en lidt mere spændende madpakke? Prøv spinatvafler! Vafler behøver ikke nødvendigvis at være et dårligt valg med masser af hurtige kulhydrater. Disse grønne vafler med spinat indeholder en masse fibre

Læs mere
Laksebowl med bagt sød kartoffel, quinoa og avocado
Diabetes opskrifterMad

Kulhydrater (pr. portion): 38 gramFiber: 24 gram Denne ret er fuld af dejlige farver og god næring, og fordelen er, at alle ingredienserne kan klargøres på forhånd, så du hurtigt kan spise aftensmad efter en lang dag på arbejde. Laksebowl med bagt sød kartoffel er den perfekte ret at forberede,

Læs mere
SHARE

Mad – Tips og Tricks